Kolla in denna

Kolla in honom. Fredrik Strage. Inte så indie va? Hur fan kan man vinna Stora Journalistpriset genom att sitta och leta upp Youtube-klipp för att sedan posta klippen i en blogg och beskriva varför just det klippet är ett stort ögonblick i rockhistorien? Okej, det var kul att följa, men vafan; lite mer borde väl ändå krävas? Det tycker jag i alla fall. Förresten; visste ni att han åkt fast för kokaininnehav? Ja, jävlar vilken snubbe! Han skriver inte bara om de stora knarkarna, han vill vara en också. Jag menar, hur tragiskt är det egentligen inte att en musikjournalist springer in på toaletterna på Stockholms inneställen och drar i sig kokain? Det är ju så uppenbart att Strage är en wannabee. Tror jag.

/Andres

2 Svar to “Kolla in denna”


  1. 1 Jonas november 18, 2009 kl. 8:36 e m

    Det är bra att du belyser den här problematiken Andres, för det är något som jag funderat över länge.

    /Jonas


  1. 1 Min dag med Fredrik Strage i bilder « Indiebloggen Trackback vid mars 30, 2011 kl. 12:44 e m

Lämna en kommentar